سبد خرید خالی است.

باتری ups یو پی اس

فروش انواع باتری یو پی اس و معرفی آن

ظرفیت باتری فابریک :

جنس باتری فابریک :

وزن باتری فابریک :

فضای قرار گیری باتری :

حداکثر ظرفیت باتری :

باتری پیشنهادی :

شماره تماس سفارش و مشاوره با کارشناسان

410 000 66 - 021

در این ساعات پاسخگوی شما هستیم

روز های عادی هفته : 21 الی 08

روز های تعطیل هفته : 18 الی 09

باتری یو پی اس UPS چیست ؟

یو پی اس یا منبع تغذیه پیوسته (به انگلیسی: Uninterruptible power source یا UPS) وسیله ای است که در نزدیکی وسایل برقی یا در جعبه ای مشابه کیس کامپیوتر نصب می شود؛ این دستگاه دارای باتری یو پی اس میباشد که دارای ولتاژ و جریان برق متفاوتی نسبت به باتری های خودرو یا سایر وسایل دارند و در صورت قطع یا تغییر شدید ولتاژ ورودی به کاربر امکان ادامه کار را می دهد. معمولاً در طی این فرآیند، UPS برق ذخیره شده در باتری را به مدار تغذیه می کند و امکان استفاده از وسایل برقی را فراهم میکند.
یو پی اس های کوچک معمولاً یک باتری در داخل دارند که در صورت وجود برق شارژ می شود. در صورت قطع یا قطعی برق، هنگامی که ولتاژ به زیر مقدار مشخصی می‌رسد، یو پی اس به طور خودکار منبع تغذیه را از شهر به باتری داخلی سوئیچ می‌کند، و دستگاه برقی شما مثل رایانه متوجه قطعی برق نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.

باتری یو پی اس بکاپ پشتیبان Battery UPS Backup
باتری ups بکاپ

انواع باتری یو پی اس از نظر عملکرد 3 نوع هستند :

باتری یو پی اس آفلاین یا کشیک انفعالی
باتری یو پی اس آنلاین یا با تبدیل دوطرفه
باتری یو پی اس لاین اینتراکتیو یا در تعامل با خط

باتری UPS آماده به کار یا آفلاین

یو پی‌ اس‌ های آفلاین یا آماده به کار، با زمان حفاظت ۲۰ دقیقه که گسترش ظرفیت آن معمولاً امکان‌ پذیر نیست.

این نوع یو پی‌ اس‌ ها در حالت عادی از برق شهر استفاده می‌کنند اما به محض قطع برق، یوپی‌اس وارد مدار شده و برق باطری را به برق مورد نیاز مصرف‌کننده‌ها تبدیل می‌کند.

یو پی‌ اس‌ های آماده به کار، تنها ویژگی‌های پایه‌ای را ارائه می‌دهد؛ مثل حفاظت کردن از مصرف‌کننده در برابر ولتاژهای بسیار زیاد ناخواستهٔ ورودی و شارژ باتری‌ها. یو پی‌ اس‌ های آماده به کار با تغییر جهت عبور جریان در خطِ مسیر باتری، جریان دی‌سی را از حالت عادی شارژ به حالت تهیه ولتاژ ای‌سی مورد نیاز تغییر وضعیت می‌دهند. در یوپی‌اس آماده به کار «خارج از خط» سیستم بار به‌طور مستقیم توسط برق ورودی پشتیبانی می‌شود و مدارات قدرت تنها با استناد به ابزار قدرت تغذیه می‌شوند. بیشترین یوپی‌اس‌های زیر ۱ کیلوولت آمپر از انواع خط‌های تعاملی یا آماده به کار هستند که معمولاً ارزان قیمت ترند.

نقشه سیم کشی ups آفلاین
نقشه سیم کشی ups آفلاین

این نوع از یو پی‌ اس‌ها تنها به هنگام قطع برق و به عنوان منابع جایگزین فعال می‌شوند به همین علت به آن‌ها یوپی‌اس با عملکرد کشیک انفعالی نیز می‌گویند.

باتری UPS آنلاین یا برخط

این مدل یو پی اس نسخه کامل شده مدل آفلاین است که علاوه بر زمان قطع برق در صورت نوسان برق هم انرژی الکتریکی مورد نیاز مصرف‌کننده را از راه باتری‌ها تأمین خواهد کرد.

یو پی­ اس آنلاین، به دلیل تبدیل پیوسته و بدون توقف ولتاژ متناوب (ac) به ولتاژ مستقیم (dc) برای شارژ باتری و تامین ولتاژ لینک dc و تبدیل ولتاژ dc به ولتاژ ac توسط اینورتر، در شرایط اضطراری بدون نیاز به کلیدزنی مکانیکی بار خروجی را تغذیه می‌کند، لذا هیچ گونه تأخیر کلیدزنی در تامین برق خروجی وجود ندارد (تأخیر صفر میلی ثانیه).

با قطع برق ورودی، یکسوکننده از مدار خارج شده و اینورتر با استفاده از باتری­ها­، بار را بدون قطعی تغذیه می‌کند.

نقشه سیم کشی یو پی اس بر خط
نقشه سیم کشی یو پی اس بر خط

با وصل مجدد توان ورودی، یکسوکننده مجدداً وارد مدار شده و باتری­ها را شارژ می‌کند. در این ساختار به دلیل همزمانی شارژ باتری و تامین تغذیه­ dc ورودی اینورتر، معمولاً توان یکسوساز بیشتر از اینورتر و مصرف کننده است. این ویژگی باعث کاهش راندمان کلی دستگاه و افزایش تلفات و گرم شدن یو پی­ اس می‌شود.

همچنین توان جذب شده توسط یکسوساز اغلب غیرخطی و هارمونیکی است و منجر به اشغال ظرفیت خطوط انتقال و تداخل الکترومغناطیسی در تاسیسات برق می‌شود. این مشکل در تمامی یو پی ­اس­ های آنلاین به کمک فیلترهای اکتیو و ادوات تصحیح ضریب توان (PFC) برای نیل به ضریب توان یک برطرف می‌شود.

تکنولوژی طراحی و ساخت یو پی ­اس آنلاین با تکنولوژی دیگر انواع یو پی اس ( یو پی­ اس آفلاین یا لاین اینتراکتیو ) متفاوت است. یو پی­ اس­ های آنلاین به دلیل داشتن شارژر باتری با جریان­دهی بالاتر، طراحی یکسوساز و اینورتر برای کار پیوسته و حفاظت از بارهای متصل در برابر نوسانات شبکه معمولاً گران­تر و بزرگترند.

باتری UPS در تعامل با خط یا لاین اینتراکتیو

یو پی‌ اس‌ های لاین‌ اینتراکتیو در شرایط عادی می‌توانند ولتاژ خروجی را به وسیلهٔ یک ترانسفورماتور تثبیت کنند. در شرایط طبیعی، تأمین خروجی در این نوع یوپی‌اس‌ها پس از تصحیح ورودی (پاک‌سازی ورودی از انواع نویز و احیاناً تصحیح سطح ولتاژ ورودی) انجام می‌پذیرد. تنها در مواقعی چون بروز نقص فنی، سرریز بار یا افزایش بیش از حد دمای یوپی‌اس به حالت بای‌پس∗ خواهد رفت.

این نوع یو پی‌ اس‌ ها کیفیت و حساسیت بسیار بالایی دارند و برای دستگاه‌های بسیار حساس آزمایشگاهی، نظامی و… به کار می‌روند.

نقشه ترسیم سیم کشی یو پی اس اینتراکتیو
نقشه ترسیم سیم کشی یو پی اس لاین اینتراکتیو

بازده این یوپی اس‌ها نسبت به سایر انواع یو پی اس به صورت قابل ملاحظه‌ای کمتر و مصرف داخلی آن‌ها بسته به انواع ان بین پنج تا ده برابر سایر مدلهاست. این مدل یو پی اس‌ها علاوه بر مصرف برق قابل توجه، به دلیل تولید حرارت داخلی چند برابری که باعث کاهش عمر خازن‌های الکترولیت و نیز فن‌های دستگاه به دلیل کارکرد عمدتا مداوم آن‌ها می‌شود، معمولاً نسبت به مدل‌های دیگر از عمر کوتاه تری برخوردارند.

  1. دستگاه یو پی اس چگونه کار میکند ؟

    در واقع از UPS ها در تجهیزاتی که با برق کار می کنند استفاده می کنند به این صورت که هنگام قطع برق، UPS وارد عمل شده و از انرژی الکتریکی ذخیره شده در باطری خود استفاده می کند و مانع قطع شدن تجهیزات برقی می شود و از آن ها محافظت می کند.

  2. باتری UPS با باتری ماشین چه تفاوتی دارد ؟

    باطری های یو پی اس طوری طراحی شده اند که باید در محل ثابتی قرار بگیرند در حالیکه باطری های ماشین این گونه نیستند و اگر ماشین برای مدت تقریبا طولانی حرکت نکند و ثابت بماند باطری آن خالی می شود

  3. تفاوت UPs با Inverter اینورتر در چیست ؟

    اصلی ترین تفاوت یو پی اس و inverter در زمان سوئیچ است. زمان سوئیچ یا تبدیل به زمانی گفته می شود که باتری برای سیستم پشتیبانی صرف می کنند که بعد از قطع برق از منابع تغذیه پشتیبانی گفته می شود.
    اصولا این زمان در اینورتر ها بیشتر از یو پی اس است و یو پی اس ها نسبت به اینورتر کم تر است که برای استفاده در دستگاه های مهم و حساس کاربرد بیشتری دارد.
    یو پی اس ها دارای مدار های پیچیده هستند که دارای سرعت عمل بیشتر و بسیار بالا بوده و در مقابل اینورتر بسیار گران هستند.

کابینت باتری یو پی اس یا رک ups چیست ؟

کابینت باطری ها همانطور که از نامشان پیداست محفظه ها یا کابینت هایی هستند که باتری یو پی اس ها در داخل آن قرار میگیرد.
جنس این کابینت باتری ها از ورق های فلزی است و توسط دستگاه های رنگ زنی روغنی اکثراً بصورت رنگهای سیاه و سفید و شیری کوره ای رنگ و پخته میشود.
کابینت باتری یو پی اس دارای طبقه بندی است به عنوان مثال کابینت های یک طبقه، دو طبقه و ۳ طبقه و … وجود دارند که نشان دهنده ظرفیت دستگاه UPS هم است .
تعداد طبقات و اندازه این کابینت ها بستگی به تعداد باتری ها و آمپراژ باتری های متصله به یوپی اس ها می باشند.

رک و کابینت باتری یو پی اس
رک یا کابینت باتری ups

چند نکته در مورد انتخاب کابینت باتری

هرچقدر آمپراژ باتری ها بیشتر باشد از لحاظ وزن و سایز باتری نیز افزایش را خواهیم داشت که این عوامل در انتخاب کابینت باتری وجود دارند که دمای محیط و داخل کابینت باتری می باشد.

در کابینت های بزرگ که سفارشی بوده و تعداد باتریهای زیاد را در خود جای می دهند و تعداد طبقات انها نیز زیاد می باشد در این نوع کابینت ها فن های خنک کننده یا تهویه هوا در جداره کابینت ها تعبیه شده اند که جهت تنظیم دمای داخل کابینت ها کمک می کنند.
لازم به ذکر است که هر چقدر وزن باتریها زیاد باشد کابینت های با ضخامت ورق مناسب و ستونهای محکم انتخاب میشوند.

فروش آنلاین باتری یو پی اس

شرکت تلیسان با اتکا به متخصصین مجرب در حوزه برق و باتری های خودرو و دستگاه های UPS قادر به مشاوره و طراحی سیستم برق اضطراری سازمان ها و نهادهای دولتی و خصولتی و خصوصی برای بیمارستان ها و دستگاه خودپرداز و آزمایشگاه ها و سیستم های بانکی و آسانسورها و پمپ های ساختمانی و … میباشد.

شما میتوانید بصورت آنلاین و بصورت حضوری محصول مورد نظر را بررسی و خرید کنید.

قیمت باطری 12 ولت 42 آمپر ups

باتری یو پی اس فاراتل

در حال حاضر باتری‌های فاراتل، توسط بزرگترین و برترین کمپانی‌های باتری سازی در دنیا تولید می‌شوند، این باتری‌ها که از نوع سیلد اسید‌ می‌باشند، با نام تجاری، MAC به بازار عرضه می شوند. بارزترین خصوصیات این نوع باتری ها، بالا بودن طول عمر و عدم نیاز به سرویس و نگهداری می باشد.

این محصولات دارای گواهینامه‌های بین المللی سیستم مدیرتی، شامل سیستم مدیریت کیفیتISO9001 ، سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت OHSAS 18001 می‌باشند.

این باتری‌ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر لرزش و فشار مقاوم هستند و بصورت ایمن آببندی شده اند تا در صورت شکسته شدن مایع الکترولیت درون آنها به بیرون نشت پیدا نکند.

همچنین با پیروی از استانداردهای ایمنی UL94-HB و UL94-V0 در برابر شعله ور شدن مقاوم هستند.

اگر بخواهیم ظرفیت باطری ups را تقسیم بندی کنیم باید گفت که از 9 آمپر تا 100 آمپر تقسیم میشوند .

قیمت خرید و فروش انواع باتری ups ایرانی و خارجی

قیمت باتری ups خشک (اتمی) و تر (اسیدی)در شهرهای مختلف یکسان بوده و فقط هزینه حمل و نقل به آن اضافع خواهد شد و فرقی نمیکند شهر مورد نظر اصفهان یا تهران یا تبریز و شیراز و … باشد.

دستگاه های متفاوتی با برندهای متفاوت ساخت داخل و خارجی وجود دارد که با توجه به سابقه ساخت دستگاه های UPS در ایران میتوان به جرات گفت که کیفیت برندهای داخلی قابل تقدیر است .

برخی از شرکت های داخلی که باتری یو پی اس ایرانی تولید میکنند و قیمت رقابتی با محصولات خارجی دارند میتوان به شرکت های صبا باتری , فاراتل , هیتاکو , فاران و… اشاره کرد.

بهترین باتری یو پی اس ایرانی یا خارجی

بهترین باتری برای یو پی اس از نوع نیکل کادمیوم است که می‌تواند بالای 10 سال عمر کند. این نوع باتری‌ها را می‌توان بهترین باطری یو پی اس دانست زیرا طول عمر بالا و کیفیت خوبی دارند. درباره آشنایی با بهترین مارک باطری ups نیز باید گفت که خوشبختانه برندهای داخلی بسیار خوبی در ایران وجود دارند که قادرند با نمونه های خارجی رقابت کنند.

می‌توان این باتری‌ها را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کرد، قیمت باتری یو پی اس در تهران و شهرستان ‌ها تفاوت‌های چندانی ندارند. بنابراین باید گفت که خرید بهترین باتری برای یو پی اس را باید از نمایندگی‌های معتبر خواست تا بدون مشکل و با گارانتی در اختیار قرار گیرد.

تست باتری ups

برای آزمودن باتری دستگاه یو پی اس به دو صورت انجام خواهد شد :

1- روش اول بدون جدا کردن باتری از دستگاه ups با استفاده از فرمول زیر میتوان بررسی کرد :

بهره وری دستگاه یو پی اس * ( تعداد باتری یو پی اس * 12 / مقدار مصرف ups (بر حسب وات) ) = مقدار مصرف (جریان) باتری یو پی اس

2- روش دوم به این صورت خواهد بود که باتری را به حداقل ظرفیت میرسانیم و بعد با تخلیه بار الکتریکی به نزدیکی صفر میزان ولتاژ را بررسی میکنیم
اگر ولتاژ از 11/4 ولت عبور کرد باید باتری را در نزدیکترین زمان ممکن تعویض نمائید.

نحوه تست و چک کردن باتری یو پی اس
آموزش تست باتری ups

تعویض باتری UPS چگونه انجام میشود ؟

پیش از آموزش تعویض باتری یو پی اس ، لازم است که نکاتی را در این خصوص مد نظر قرار دهید. رعایت کردن این نکات، به شما کمک می کند که فرایند مورد بحث را به بهترین شکل انجام داده و مرتکب خطا و اشتباهی نشوید. نکته ی اول این که پیش از نصب باتری جدید، حتما محفظه ها را تمیز کنید. همچنین لازم است که خوردگی های موجود را با جوش شیرین از بین ببرید و کابل ها را دوباره علامتگذاری کنید.

به منظور تعمیر و تعویض باتری ups ابتدا پنل جلویی ups را باز می کنیم
سپس باتری ups را خارج می کنیم
به کمک دستگاه تست، باتری را زمان اتصال به ups و خارج از آن تست می کنیم.

اگر عدد نشان داده شده در دستگاه بسیار کمتر از میزان لازم باشد و تعمیر و تعویض باتری ups الزامی است

سپس باتری ها را جدا کرده و کابل مثبت، اتصالات و نگه دارنده را جدا نمایید. در صورت وجود هرگونه ایراد در این بخش ها، آنها را تعویض نمایید. توجه داشته باشید که باتری های خراب را از محل دور کنید؛ این نوع باتری ها دارای سرب مضر هستند و ممکن است برای شما خطرناک باشند.

برای راحت تر انجام شدن فرایند نصب یو پی اس، بهتر است باتری های جدید طوری قرار بگیرند که کابل منفی به قطب منفی وصل شود. توجه داشته باشید که اتصال برعکس قطب ها منجر به انفجار و صدمه به یو پی اس خواهد شد. نکته ی دیگری که کارشناسان مرکز تعمیرات ups بر آن تاکید دارند، این است که اول باید قطب مثبت وصل شده و سپس کابل منفی متصل گردد.

تعویض باتری فرسوده و کهنه با نو و آکبند یو پی اس
تعویض باتری فرسوده ups با باتری جدید

روش نصب باتری ups

نصب باتری یو پی اس نیازمند کارشناس خبره این صنعت میباشد چون در صورت بروز یک خطا امکان انفجار دستگاه یا اتصال کوتاه و سوختن دستگاه و یا فشار زیاد بار و آتش سوزی و عدم تنظیم صحیح دستگاه منجربه آسیب به وسایل متصل به برق اضطراری میشود.

نکته ای که در مورد نصب و راه اندازی ups اهمیت دارد، محل نصب این دستگاه می باشد. باید توجه داشت مکانی که سیستم در آن راه اندازی می شود، باید خالی از هرگونه آلودگی و گرد و غبار باشد. همچنین، این محل باید از استحکام کافی برخوردار باشد و تهویه ی مناسب نیز داشته باشد.

توجه داشته باشید که در صورت عدم فراهم سازی شرایط گفته شده، ممکن است یو پی اس مورد نظر، با مشکلات جدی مواجه شود. همچنین رعایت این موارد در هنگام نصب و راه اندازی ups ، از بروز مشکل در سیستم جلوگیری کرده و مانع از نیاز دستگاه به تعمیر می شود.

نحوه نصب باتری ups
آموزش نصب باتری یو پی اس

از جمله مهم ترین نکاتی که در نصب و راه اندازی ups باید مورد توجه قرار گیرد، مقدار توان مصرفی این سیستم می باشد. در واقع اگر سیستم یو پی اس مورد نظر، از توان مصرفی کمی برخوردار باشد، می توان آن را به کمک مطالب موجود در دفترچه ی راهنما راه اندازی کرد.

اما چنانچه با نمونه های نیازمند توان بالا و یا یو پی اس هایی که باتری آنها خارج از دستگاه است مواجه شدید، نصب و راه اندازی ups باید حتما توسط متخصصین امر انجام گردد.

نحوه محاسبه باتری ups با فرمول

فرمول محاسبه ظرفیت باتری ups
فرمول محاسبه ظرفیت باتری ups

I battery = جریانی که باید باتری تأمین کند.

T = زمان تغذیه بار بر حسب ساعت

P load = توان بار

V dc = ولتاژ باس DC

η inverter = بازده اینورتر

m = هر ضریبی که به نوع باتری مربوط است، مثل ضریب مربوط به منحنی تخلیه باتری

خرید باتری UPS ایرانی و خارجی از شرکت تلیسان

خریدار محترم با توجه به وارداتی بودن برخی کالاها و تاثیر نواسانات ارز بر روی کالاهای داخلی و خارجی لطفا قبل از خرید و یا اطلاع از قیمت نهایی کالا با شماره تلفن زیر تماس برقرار کرده و سفارش تلفنی خود را ثبت کنید .

410 66000 - 021

همچنین میتوانید با شرکت تلیسان تماس گرفته و از مشاوره رایگان قبل از خرید توسط کارشناسان مجرب مجموعه ما بهره مند شوید و یک محصول متناسب با نیازتان را به همراه گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش دریافت کنید.

تاکنون 44 دیدگاه ثبت شده است .
  1. اعظم ترابی
    2022/11/28

    سلام
    ما برای دوربین مدار بسته مغازه یه برق اضطراری یو پی اس داریم که متاسفانه بر اثر اتفاقی که دیروز افتاد دستگاه دچار آسیب شد
    شما دستگاه ups دوربین مدار بسته رو هم دارید که تعویضش کنید ؟

    • فرهاد کارشناس فروش
      2022/12/07

      سلام خانم ترابی
      برای دستگاه باید باتری ها رو هم بررسی کنید و ببینید که مشگل نخوره ده باشند
      برای تعویض هم میتونیم کارشناس اعزام کنیم که در محل براتون انجام بدهند

  2. سمیرا
    2022/10/23

    باتری یو پی اس برای برق اضطراری آسانسور 4 طبقه میخواستم
    البته اینجا ما مشکل افت ولتاژ داریم بخاطر مطقه شهرک صنعتی که مجاور ما هستش
    برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل برقی چه راهکاری دارید ؟

    • فرهاد کارشناس فروش
      2022/10/24

      سلام و عرض ادب
      در مورد باتری پشتیبان برای آسانسور همکار ما با شما تماس خواهند گرفت و مشاوره مورد نیاز را خواهند داد
      در مورد افت ولتاژ نیاز است که حتما از یک استابلایزر برای کل ساختمان استفاده کنید که این دستگاه بین کنتور برق و دستگاه تقسیم فیوز قرار میگیرد و برق را بدون نوسان برایتان ارائه خواهد داد
      البته میتوانید از محافظ برق های استبلایزر دار برای یک دسگاه مانند یخچال استفاده کنید
      همینطور میتوانید دستگاه هایی که استفاده نمیکنید را از برق بکشید تا نوسان برق به آنها صدمه ای وارد نکند

  3. الله یاری
    2022/07/22

    سلام
    باتری یو پی اس برای کرکره بالابر مغازه بخوایم هزینه اش چقدر هست ؟
    این روزا که برق میره زیاد نیاز میشه , برای نصبش خودتون تشریف میارید یا اینکه خودمون هم میتونیم نصب کنیم؟

    • فرهاد کارشناس فروش
      2022/07/25

      سلام
      برای کرکره برقی ها یه دستگاه ups کوچک مناسب هست البته بستگی به توان الکتروگیربکس و تعداد کرکره برقی های مغازه تان داره
      برای نصب هم خودتون میتونید اقدام کنید و فیلم آموزشی نصب در سایت قرار داده شده
      برای خرید لطفا با کارشناسان تماس بگیرید تا دقیق راهنماییتان کنند

  4. علی کاظمی
    2022/06/23

    سلام
    با تشکر از مدیریت مجموعه تلیسان که با استفاده کارشناسان مجرب برای خط تولید ما یک برق اضطراری کاملا بصرفه و دقیق تهیه و نصب کردند

    • فرهاد کارشناس فروش
      2022/06/26

      سلام و عرض ادب خدمت شما آقای کاظمی
      خواهش میکنم ما وظیفمون رو انجام دادیم
      خیلی خرسندیم که توانستیم همکاری خوبی با کمپانی گرانقدر تان داشته باشیم

  5. gandomi
    2022/05/27

    سلام
    قیمت باتری یو پی اس ایرانی چقدر هست ؟ برای دوربین مدار بسته میخوایم وصل کنیم

    • فرهاد کارشناس فروش
      2022/05/27

      سلام و عرض ادب خدمت شما
      لطفا اطلاعات دقیق تری بفرمائید تا قیمت متناسب با نیاز و محصول ارائه شود
      در کل باتری ups دوربین ها از 200 هزار تومان شروع میشود و نسبت به آمپراژ و مدل آن تغییر پیدا میکند.

  6. ماهرخ
    2022/03/08

    سلام
    ما چند تا دستگاه یو پی اس دارم و برای سال بعد میخوایم باتری ها رو تعویض کنیم
    باتری های قبلی اسیدی بودن و برای نگهداری هزینه ماهیانه زیادی انجام میدیم
    برای باتری های اتمی هم این مقدار هزینه هستش ؟

  7. آرش
    2021/03/31

    میتونم شماره شما رو داشته باشم؟

    • Talisan
      2021/04/01

      سلام
      در هر صفحه ای شماره تماس بالای صفحه نمایان است
      برای ارتباط از طریق دیگر میتونید به صفحه تماس با ما رجوع کنید.

  8. نیکنام
    2021/03/13

    سلام
    باتری یو پی اس صبا باتری 100 آمپر برای سیستم های داخل شرکت مناسب است ؟

    • Talisan
      2021/03/14

      سلام و عرض ادب خدمت شما آقا نیکنام

      باتری ups 100 آمپر از باتری های پرکاربرد هستند چون پاسخگوی اکثر سیستم های مخابراتی یا ATM و همینطور چند کامپیوتر هستند

      برای ups باید میزان توان مصرفی و ظرفیت آمپراژ محاسبه بشه تا باتری مناسب با نیازتان پیشنهاد بشود
      با شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان مشاوره رایگان به شما ارئه بدهند.

  9. هاشمی
    2021/03/12

    چه مطلب خوبی

  10. هوانسیان
    2021/01/20

    درود
    نیاز به چند دستگاه UPS با ظرفیت بالا برای کارخانه یونیلیور نیاز داریم
    البته در حال حاظر چند دستگاه موجود است که بخاطر کار زیاد و قدیمی بودن تکنولوژی دیگر برامون کاربرد ندارن
    نیاز به این است که کارشناستون برای بازدید به کارخانه تشریف بیارن و نیاز ما رو بررسی و پیش فاکتور برامون بزنید

    • Talisan
      2021/01/21

      سلام و عرض ادب
      از اعتماد شما سپاسگزاریم

      درخواستمان را مبنی بر ارائه برگه بازدید از کارخانه را خدمتتان ایمیل کردیم.
      لطفا مجوز ورود را به کارشناسان معرفی شده ارسال نمائید
      با تشکر

  11. فردوس
    2021/01/20

    سلام
    شما رک یا همون کابیت ups هم کار میکنید ؟

    • Talisan
      2021/01/21

      سلام و عرض ادب
      بله موجود داریم
      برای چه مدل دستگاهی نیاز دارید ؟
      اندازه ها رو دارید /؟

  12. باقری
    2021/01/20

    سلام دستگاه یو پی اس برای شرکت میخواستم از برند فاراتل
    چطوری میتونم درخواستم رو ارسال کنم براتون ؟

  13. تسلا
    2020/12/27

    Awli ƅood

  14. ندا
    2020/12/09

    قیمت باتری ups دوربین مدار بسته چنده ؟

    • Talisan
      2020/12/10

      سلام
      برای باتری یو پی اس در کل باید محاسبه بشود که چه میزان برق و آمپراژی نیاز دارید و بعد طبق آن برایتان دستگاه تهیه شود
      از طریق تماس با ما میتوانید اطلاعات خود را بفرستید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  15. علی
    2020/08/27

    سلام
    برای خرید باتری یو پی اس نیاز به راهنمایی بیشتر دارم
    چطوری میتونم مشاوره بگیرم ازتون ؟

    • Talisan
      2020/08/29

      با عرض سلام و احترام
      لطفا از طریق صفحه ارتباط با ما درخواست خود را به همراه توضیحات ارسال کنید
      باتشکر

  16. حامد
    2020/08/10

    سلام
    برای سردخانه با کمپرسور 1.5 اسب و سیستم حفاظتی چه دستگاه با په ظرفیتی برای یو پی اس پیشنهاد دارید ؟

    • Talisan
      2020/08/11

      سلام و عرض ادب
      برای اینکه بدانیم شما به چه مقدار برق و اینکه حداقل چند دقیقه نیاز به آن مقدار آمپراژ برق دارید باید کارشناس برق UPS در محل حضور پیدا کرده و محاسبه کند
      لطفا اطلاعات خود را از قسمت تماس با ما برایمان ارسال کنید.

  17. سعید
    2020/06/05

    سلام
    ارسال به شهرستان چگونه است ؟

    • Talisan
      2020/06/08

      سلام
      شرایط خاصی نداریم
      پیش فاکتور برای محصول مورد نظر صادر و ارسال میشه
      پس از تائید مبلغ کالا دریافت و رسید میشود و سپس برایتان ارسال میکنیم

  18. سعید
    2020/05/31

    اعتماد سازی چگونه انجام میشود که قبل از تحویل کالا مبلغ دریافت میود ؟

    • Talisan
      2020/06/08

      شرکت ثبت شده و دارای جواز بوده
      و اینکه شما رسید پرداخت وجه بابت خرید کالا را دارید

  19. علی حیدری
    2020/05/29

    بین برند چینی و ایرانی کدام از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است ؟

    • Talisan
      2020/06/08

      سلام و عرض احترام
      در صورت وجود کالای شرکتی چینی که درجه ساخت آن A باشد صد در صد بهتر است
      اما کالاهای چینی اکثرا بخاطر کسب سود بیشتر واردکننده ها کالای بی کیفیت وارد میکنن و ما کالاهای ایرانی بیشتر ترجیح میدیم تا بخاطر نوسان برق در کار شما اختلالی ایجاد نشود

  20. جفعرنژاد
    2020/05/14

    آیا کار نصب و اجرا رو هم شما انجام میدین ؟
    برای کالای خارجی چه تضمین و گرانتی دارید ؟

    • Talisan
      2020/05/17

      سلام و عرض ادب
      در مورد اجناس خارجی شرکت تا یکسال گارانتی میکند
      بله کار نصب و اجرا هم انجام میدیم

  21. بهرامی
    2020/05/14

    سلام
    چند تا سوال در مورد باتری ups ایرانی داشتم
    در مورد قطعات و پشتیبانی شون و چند سوال فنی

    • Talisan
      2020/05/17

      سلام آقای بهرامی
      شما میتوانید از طریق ایمیل و فکس و تماس تلفنی با شرکت در ارتباط باشید
      و یا هم اینکه شماره تماس برای ما در همین قسمت قرار بدین تا کارشناسان ما در اسرع وقت باشما تماس بگیرند

  22. سید محمود
    2020/05/01

    درود
    در صورت درخواست چند یو پی اس و بازدید و محاسبه و همچنین فاکتور رسمی امکان همکاری دارید یا خیر ؟

    • Talisan
      2020/05/01

      سلام و عرض ابد خدمت شما اقای سید محمود
      بله کارشناسان ما در اولین فرصت برای جمع آوری اطلاعات و محاسبه و مشاوره خدمت شما میرسند
      پس از انجام کار محاسباتی و مهندسی میتوانید به شرکت مراجعه و قرارداد رسمی را بنویسید.

  23. مجید
    2020/02/03

    آیا از منبع تغذیه بدون وقفه اضطراری کوچیک سایز میشه برای طلا فروشی استفاده کرده که هنگام قطع برق مغازه دوربین ها و دزدگیر فعال باشه ؟

    • Talisan
      2020/02/03

      سلام اقا مجید عزیز
      بله امکان پذیر خواهد بود اما باید میزان برق مورد نیاز از نظر ولتاژ و امپراژ و زمان بکاپ , دستگاه انتخاب شود.

  24. حاجی زاده
    2020/01/08

    سلام
    میتونید در باتری UPS صنعتی توضیح بدین و بگین آنواع ان چیست و چگونه میتوان برای یک سازمان میزان ظرفیت مورد نیاز برای باتری ها رو برمائید

    • Talisan
      2020/01/11

      سلام و عرض ادب
      در چند روز آینده بله بصورت جامع توضیح خواهیم داد

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید

نکته: دیدگاه شما در انتظار بررسی است و پس از تایید مدیریت در سایت نمایش داده میشود..